DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

 

1. Dostępne formy płatności w Sklepie, realizowana przez Pośrednika Płatności:

    • szybki przelew elektroniczny
    • karta płatnicza Visa lub Master Card
    • blik
    • PayPal
    • Google Pay
    • Apple Pay
    • PayPo
    • raty

2. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy Produktów Tradycyjnych objętych zamówieniem:

Na terenie Polski:

    • Poczta Polska Kurier48 – 15 zł
    • Kurier DPD – 18 zł
    • Inpost paczkomaty – 17 zł

Przy zamówieniu powyżej 250 zł, przesyłka na terenie Polski jest gratis.

Możliwa także wysyłka zagraniczna, za pośrednictwem kuriera DPD, do następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Węgry, Wielka Brytania.

3. Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne następuje poprzez wysyłkę zakupionych produktów na adres podany przez Klienta.

4. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 72 h, chyba, że co innego wynika z opisu produktu w Sklepie.

5. Zamówienie uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do Klienta.

6. Przesyłka powinna zostać dostarczona do Klienta w terminie wynikającym z wybranego sposobu dostawy.

7. W sytuacji gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego zamówienia, Klient ma prawo wyboru, czy zrealizuje zamówienie tylko w części, czy rezygnuje z zamówienia.

8. Przed odebraniem przesyłki z Produktami Tradycyjnymi od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

9. Po odebraniu przesyłki z Produktami Tradycyjnymi w paczkomacie Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. Jeśli taka sytuacja zaistniała, Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona. Jeśli zawartość jest uszkodzona, Klient powinien złożyć reklamację, kierując się wskazówkami pojawiającymi się na wyświetlaczu paczkomatu.